miercuri, 5 noiembrie 2008

Cafea cu aroma de interfete web

Cafeaua din pauza meciului si-a facut efectul.. Nu ca n-as adormi daca m-as culca, dar in zilele cand nu am baut cafea (adica pana ieri:D) nu puteam sta nici daca imi propuneam (nu pana la 3 cat e acu, dar nici pana la 12-1). Si da, stiu, la meci merge o bere, da' mie nu-mi place berea.. macar in cafea pun zahar..

Acu nu m-am culcat din cauza a unei teme. Nu reusesc sa-i dau de cap. In astfel de situatii in zilele fara cafea as fi adormit instant. Acu n-am adormit, in schimb am inceput sa ma gandesc la interfete evoluate:D

Mi-am ales materia asta pentru ca suna bine si pentru ca am auzit colegi (despre care stiu ca se informeaza inainte sa faca o alegere) ca e interesanta. N-am ajuns de prea multe ori la curs, dar proiectul asta m-a dat gata. N-am tinut niciodata jurnal (desi mi se parea dragutz sa scriu si eu "Dear diary" ca in manualele de engleza:D), n-am avut niciodata blog, nu m-au preocupat niciodata retelele sociale. Cand am primit prima data invitatie pe hi5 mi-am facut cont, am pus cateva poze si atat. Pe urma am ignorat invitatiile catre alte site-uri de gen. Dar recunosc, imi placea sa citesc blogurile unor colegi sau sa ma uit la pozele prietenilor:)

Poate e doar euforia de inceput, foc de paie, dar de cand am creat blogul asta si site-ul am intrat de n ori pe ele sa vad ce sa mai adaug, ce sa mai schimb, si am cautat de m ori pe gugal sa vad daca apare blogul sau site-ul. Poate e tragic ca zic asta in anu 5 la Calculatoare, dar credeam ca e mult mai complicat sa gaseasca gugal un site facut de mine.

Am impresia ca materia asta are sa-mi transmita o gramada de informatii, pe care insa le uit repede daca nu le folosesc si altfel decat la lab. In 4 laboratoare cat am facut pana acum am invatat despre XML, DTD, XHMTL, CSS, XPath, XQuery, DOM si SAX. Pana acum auzisem denumirile astea, dar nu stiam foarte bine ce sunt si la ce se folosesc. Pana la sfarsitul semestrului o sa mai invatam o gramada de alte tehnologii web.

Si astea nu sunt nimic fata de ce ne asteapta. Viitorul este al Internet-ului, si cu cat interfetele web sunt mai usor de folosit si ofera mai multe functionalitati, cu atat Internet-ul va deveni si mai aglomerat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu