marți, 18 noiembrie 2008

Asteptam sugestii, reclamatii si/sau complimente :P

Pentru a va demonstra ca suntem capabili sa acceptam orice critica,
(atata timp cat nu se trece la jigniri sau la nesimtire)
am creat acest post, cu scopul de a va oferi un loc unde puteti sa lasati comentarii.

Astfel ne va fi si noua mai usor sa va raspundem.
O sa ne straduim ca din fiecare comentariu sa extragem sfatul vostru si sa incercam sa il aplicam ca sa devenim mai buni si sa multumim cititorii nostri.

Observatie: comentariile primite de la anonimi vor fi sterse.
Consideram ca atata timp cat suntem dispusi sa ascultam parerea voastra, voi trebuie sa va prezentati, pentru ca sa se pastreze o conversatie diplomatica.

Va multumim pentru timpul petrecut pe blogul si pe site-ul nostru, cat si pentru faptul ca sunteti dispusi sa impartasiti parerile, gandurile si ideile voastre cu noi.

3 comentarii:

  1. Formatul blogului este mai placut acum si ies mai bine in evidenta componentele lui .
    De asemenea mi s-a parut originala ideea de a alterna elementele de stiinta cu cele recreative si de hobby .
    Multa bafta in continuare si la cat mai multi vizitatori !

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum arata acum blog-ul (desi, sincera sa fiu imi place si inainte). Si as mai adauga faptul ca si site-ul arata bine :)

    Bravo!

    monica (echipa "INTEV0")

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru complimente...

    Cand am creat postarea aceasta, m-am gandit sa aloc un spatiu din acest blog pentru cititorii nemultumiti de unele aspecte si sa le ofer posibilitatea de a lasa cateva sfaturi ce ne vor ajuta sa devenim mai buni.

    Acum nu ma supar daca cineva mai imi lasa si complimente :)
    insa sa nu se interpreteze gresit scopul postarii.

    RăspundețiȘtergere