joi, 20 noiembrie 2008

Despre schimbari si nu numai

Dupa cum ati observat deja, ne-am schimbat infatisarea si am adoptat un nou stil de afisare a continutului, atat pe site, cat si pe blog.

Speram ca pe parcursul acestui proiect, care a fost si este scopul creari acestor ustensile ale webului, sa devenim cat mai buni, iar la sfarsit sa ne laudam cu toate lucrurile pe care le-am invatat si care ne vor fi de folos in viitor.

Am observat ca desi momentan nu am reusit sa facem lucruri super evoluate, ceea ce realizam, facem din placere si ne simtim bine si sper ca aceasta stare sa v-o transmitem si voua.

Cred ca am ramas datori cu rezultatele unui poll creat acum ceva vreme si care a fost sters in momentul in care am schimbat layout-ul blogului. Deoarece m-am gandit la aceasta consecinta a schimbarii adoptate, am realizat un screenshot.

Nu era corect sa neglijez toate voturile pe care le-am primit de la voi si pentru care va multumesc si va invit sa participati cu exprimarea dorintelor voastre la poll-ul care se desfasoara in acest moment.
Vrem sa stiti ca apreciem orice vot, comentariu, sfat si vizita din partea voastra, de aceea o sa afisez screenshotul polului trecut:





Concluzia care reiese in urma analizarii acestui rezultat este ca majoritatea din voi v-ati hranit curiozitatea cu postarile noastre, in timp ce un procent mai mic dintre vizitatori sa isi fi creat un obicei din a intra pe blog tocmai pentru informatiile din articolele scrise de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu