duminică, 16 noiembrie 2008

Ne cerem scuze...

Deoarece am gresit fata de voi, trebuie sa va cerem un pic de intelegere.
Ne cerem scuze pentru modul in care am abordat subiectele si pentru felul in care am scris articolele de pe acest blog.
In cele din urma am realizat ca am tratat prea formal si prea general temele prezentate. De acum inainte vrem sa abordam un stil mai personal, un stil care sa ne apropie de voi, cititorii nostri.
Vrem sa va tratam ca pe niste prieteni si sa va explicam anumite notiuni si termeni asa cum noi am vrea sa ne explice altcineva,intr-o maniera in care se poate intelege mai usor si intr-un stil care sa capteze toata atentia, pentru ca in cele din urma sa nu regretati nici o clipa din timpul vostru petrecut pe blogul si pe site-ul nostru.



3 comentarii:

  1. Vreau sa va felicit pentru schimbarea de look. Parca erati... satanisti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si, pana la urma de ce va cereti scuze? se intelege ca va cereti scuze ca ne-ati vorbit in termeni prea mareti penrtu noi, iar noi aia prostii nu am inteles, si de-acum va coborati la nivelul nostru.io zic sa spuneti adevaratul motiv oricare ar fi ala pentru care va simtiti cu musca pe caciula, ca prin sinceritate ne atrageti

    iar noul aspect mie nu imi place, nu imi placea nici inainte, io zic sa mai incercati ca pana la urma reusiti ceva bun deocamdata e doar mediocru

    am votat ca nu-mi place noua interfata si schimbarati optiunile de votare, nu va plac criticile?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    In primul rand ma bucur pentru comentariile lasate, desi unele exprima nemultumirea fata de acest blog (este foarte bine ca ne spuneti parerea voastra personala pe care o respectam).

    Acum sa raspund la intrebari:

    * in legatura cu articolul, se pare ca nu m-am facut inteleasa si unii dintre voi au inteles gresit, ideea era:"am tratat prea formal si prea general temele prezentate",
    cu alte cuvinte nu ne-am pus amprenta prea bine pe articole, adica nu ne-am spus parerea noastra

    * o sa schimbam layoutul si o sa mai incercam, dupa ce ne asiguram ca toata lumea ne sfatuieste sa facem acest lucru

    *ideea cu votatul a fost o intamplare, deoarece de abia pusesem pollul si nu eram hotarati in ceea ce priveste optiunile, acum poti sa votezi linistit ca nu mai schimbam :P ,iar daca nu iti convine nici o optiune, poti sa lasi un comentariu, cum de altfel ai si facut :)

    * ne plac criticile, de aceea nici nu o sa iti sterg comentariu :)

    p.s: ar fi frumos sa spui cine esti, am intrat pe profilul tau si nu am gasit nici o informatie, poate macar numele echipei din care faci parte

    RăspundețiȘtergere